פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
כרמית | 12:45  17/12/08
שלום לכולם, למדתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ואני שוקלת לעשות הסבה וללמוד משפטים. יש לי כמה שאלות ואשמח אם תפרטו כמה שיותר.... 1) האם יש תחומים משיקים לנושא של פסיכולוגיה ואם כן מהם? 2) עד כמה הלימודים עמוסים? המערכת היא גמישה? ניתן לצמצם ימים ולשלב עם זה עבודה? 3) עד כמה השוק ב-א-מ-ת מוצף וקשה למצוא עבודה? או שבכל זאת כולם משתלבים בסופו של דבר? 4) האם תואר קודם יהווה יתרון או שזה בכלל לא קשור ועלול אפילו להקשות? (אובר קוואליפייד למשל..) 4) מה השכר למתמחים ואחר כך בעבודה בפועל? תודה!
ליאור פ | 01:20  19/12/08
שלום רב. 1. שאלה טובה. על פניו אין קשר מובהק בין משפט ופסיכולוגיה. ניתן למצוא קישור דרך התחום של דיני משפחה וזכויות הילד לגבי היבטים פסיכולוגיים שונים שרלבנטיים למערכות יחסים מסוימות. אולי בתחום של עבריינות ושיקום כחלק מעקרונות של משפט פלילי. תצטרכי להתאמץ מאוד ולחשוב בצורה מאוד יצירתית בעניין. לא בטוח שתצליחי לקשר בין הדברים. 2. הלימודים כוללים בערך 150 שעות. מאחר ואת באה עם תואר קודם יש מקומות כמו המכללה למנהל שבהם מדובר בתוכנית של 3 שנים במקום 3 וחצי. הלימודים יחסית עמוסים, כיוון שיש הרבה מבחנים ועבודות אבל לא משהו שאי אפשר לעמוד בו. ובהחלט ניתן לשלב עבודה במגבלות סבירות. המסלול של האקדמים הוא יום שלם + ערב + שישי. אפשר לשלב כמעט משרה מלאה 3. השוק מוצף מאוד. כל שנה מצטרפים עוד בסביבות 2,000 עורכי דין חדשים. אבל רובם מוצאים התמחות. לגבי מציאת עבודה, אז פה כמו בכל מקצוע- קשרים, ציונים, ניסיון, מזל וכו' הם פקטור חשוב מאוד. 4. מהווה יתרון כי זה מעיד על יכולת מסוימות. לא שמעתי על אובר קוואליפייד עקב השכלה קודמת. 5. מתמחים- בין 4,000 – 6,500 (בטופ). עורכי דין מאזור 6,000 – 9,000 בהתחלה באופן ממוצע. ככל שאת עובדת במשרד יותר נחשב, את מעלה את הסיכוי להרוויח סכומים יפים מאוד מההתחלה. אבל, זה דורש שעות עבודה רבות. אני ממליץ לך להתקשר למרכזי ייעוץ שונים כדי לברר דברים בצורה מדויקת יותר. לשם הנוחות אני מצרף את הטלפון של מרכז הייעוץ של המכללה למנהל: לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור