פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום, רציתי בבקשה לדעת- אני סטודנטית שנה א' ולמדתי במכללה במרכז הארץ, אינני מרוצה כלל!! לא מרמת הלימודים, ולא משום פרט קטן במקום הזה. ועכשיו אני אובדת עצות! אני רוצה לעבור לשנה ב' למקום אחר..מצד אחד ביררתי באוניברסיטת חיפה והם לא מוכנים לשמוע על סטודנט שלא נמצא ב3 אחוז הכי גבוהים. ממוצע הציונים שלי הוא 91 מה שאומר שאינני נמצאת שם. האם באמת אין סיכוי להתקבל? או ששווה ללכם אליהם, להציג את עצמי, ושכך הם יתרשמו יותר? והאם בכלל מאוחר מידי לכל זה? (רק עכשיו קיבלתי ציון אחרון) ובנוגע למכללה למנהל, הם דורשים 88 שיש לי, אך האם שווה להילחם שם או לנסות בכל הכוח בחיפה (כי זו עדיין אוניברסיטה) ? אני כל כך רוצה לעבור, אבל כל מי ששאלתי אמר לי "ממוצע כזה לא יספיק לחיפה תוותרי" , "לעבור ממכללה למכללה זה דבילי אין טעם" האם כך הדבר? אציין שהנני בחורה רצינית עם עבר לא גדול בחומר משפטי, אך עם זאת ניסיון לא מבוטל... תודה רבה!!!!!!! הילה.
ליאור פ | 23:52  27/11/08
שלום הילה. תודה על השאלה. השאלה היא מה דורשים בדיוק באונ' חיפה. הדרישה של 3% הגבוהים ביותר היא ביחס למה? ביחס לשאר השנתון שלך במכללה? דומני שממוצע 91 הוא די גבוה וייתכן שכן נמצא בדרישת ה- 3%. לא שמעתי על דרישה כזו (בדר"כ זה ממוצע מינימום 88-9), אך גם אם זו הדרישה ואת אינך עומדת בה, תוכלי לבקש וועדת חריגים וכד'. אם בסוף התהליך הזה, לא תוכלי להתקבל לאונ' אז אין בכללה שאלה- יש לנסות לעבור למכללות המובילות ביותר (בינתחומי או המכללה למנהל), כי חבל לא לסיים במקומות שנחשבים לטובים ביותר אחרי האוני'. הבעיה, שאת שתסיימי את התהליך מול חיפה, ייתכן שבמכללות לא ירצו לקבל אותך (להזכירך, אנו באמצע הסמסטר הראשון ...) ויהיה קושי להשתלב בתוכניות הלימודים של כל מוסד. השורה התחתונה, אם לא טוב לך איפה שאת עכשיו, חבל לסבול עוד שנתיים. ישנם מוסדות נפלאים בארץ ללימודי משפטים (מההיכרות והניסיון שלי עם המכללה למנהל, אני מאוד נהניתי שם, בעיקר מהיחס האישי ורמת הלימודים הגבוהה) וכדאי לקדם את המעבר מהר ככל האפשר. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור