פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אתי | 08:37  18/11/08
היי ליאור, אשמח לעזרתך שלום. אני בת 27 וחד הורית מזה יותר משנתיים אני רוצה להתחיל ללמוד משפטים. האם יש מישהו שיוכל להנחות אותי ולהסביר לי את השלבים בהתחלת הלימודים. לאן להתקבל? איך התהליך? מה צריך לעשות? ומאיפה אפשר לקבל כמה שיותר מלגות כי כמובן שכסף תמיד בעיה. הממוצע בגרות שלי הוא בערך 83/84. מוטיבציה ורצון יש בשפע.
אתי, שלום רב. עקרונית, כדאי לעשות סקר שוב ולנסות למצוא מקום לימודים מתאים לך הן מבחינת תנאי הקבלה, מרחק מהבית, תוכניות לימוד ומלגות ואיכות מקום הלימודים (עדיפות למכללה למנהל ולבינתחומי בקרב המכללות). ברוב המכללות תנאי הקבלה דורשים גם פסיכומטרי. למשל במכללה למנהל יתקבלו המועמדים בעלי הנתונים הגבוהים ביותר מבין אלה: בגרות מלאה בממוצע משוקלל 90 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה וציון 111 ומעלה בחלק של האנגלית בפסיכומטרי. הערה: ככל שהבגרות גבוהה יותר, אזי תיתכן קבלה עם פסיכומטרי נמוך יותר ולהיפך. ככל שהפסיכומטרי גבוה יותר כך תיתכן קבלה עם ממוצע בגרות נמוך יותר. כמובן שהכל כפוף לשק"ד וועדת הקבלה של ביה"ס למשפטים. במכללה למנהל ישנה אופציה של שער פתוח. לא אפרט כאן, אך ייתכן שתוכל להתחיל ללמוד על תנאי ורק אם תעבור סף מסוים של ציונים תוכל להמשיך. אני ממליץ להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ (כל הפרטים לגבי ייעוץ מופיעים בכל אתר אינטרנט של מוסדות הלימודים) מסודרת שבה יסבירו לך את השלבים השונים של ההרשמה כולל בירור לגבי מלגות ותנאי קבלה. אני חושב שזה מצוין שאת רוצה ללמוד משפטים,.מדובר במקצוע טוב שיעניק לך כלים טובים לחשיבה ולניתוח טקסטים, סיטואציות, יכולת לבחון נושאים מכמה כיוונים, פיתוח יכולת של התבטאות וכלי חשיבה וביקורת מחודדים ויפתח לך מס' כיוונים של התפתחות. לייעוץ במכללה למנהל: לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 כל המידע הנדרש, כולל תנאי רישום, של המכללה למנהל: http://yedion.colman.ac.il/~colman/1rish
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור