פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום, אני שוקל להתחיל ללמוד שנה הבאה משפטים שם, ואני ראיתי הם כותבים: "המועצה אישרה את פתיחת התוכנית, קבלת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה". אני רוצה לדעת האם זה אומר שהם בטוח יקבלו אישור? שאני לא ילמד שם סתם..כי בלי אישור של המועצה אין לי מה לחפש שם..
אמיר | 08:58  25/08/08
כל מוסד אקדמי מתחיל את ימיו בדרך הזו. כל מוסד ו/או תוכנית לימודים חדשה נפתחים רק אחרי בדיקה מעמיקה של המל"ג ולכן היא לא יכולה להפתח ללא האישור. המל"ג מתנה את האישור להעניק את התואר גם בבדיקה של התנהלות המוסד במהלך השנים הראשונות לתכנית כדי להבטיח שהמוסד עומד בהתחייבויות ובתכנית שהוצגה לאישור. המל"ג גם מגייס מוסד עמית כרשת בטחון למקרה שתתעורר בעיה מהותית עם המוסד החדש ויהיה צורך לתת מענה לסטודנטים שלמדו בו. כדאי לך לשאול את השאלות האלו את הנציגים של המאכז האקדמי כרמל, וגם המועצה להשכלה גבוהה בהחלט תענה לכל פנייה שלך.
במידה והם לא יקבלו את האישור המיוחד(ורוב הסיכויים שהם יקבלו) המכללה למינהל תשמש כרשת ביטחון לסיום התואר. לא ידעתה על זה ליאור? :)
ואוסיף - עקרונית אין סיבה מיוחדת לחשוש. כדי לפתוח בי"ס למשפטים מושקע מאמץ כה רב כולל תמיכה של מוסדות אחרים (למשל, עזרה בניית הספריה) כך שלא זה מה שצריך להטריד אותך. אתה כן צריך לחשוב אם כדאי ללכת למוסד ותיק בעל שם או להתחיל מוסד שאף אחד לא מכיר. בהצלחה
אני גר בחיפה ואין סיבה שאני יסע למרכז ויבזבז 10 שעות בשבוע על לימודים שאפשר לקבל פה. גם ככה זה רק כלי...בסוף הבן אדם עושה את ההבדל.
אתה צודק.אני מתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב שם.אני מהקריות וזה הכי נוח וגם כי באוניברסיטת חיפה לא הייתי מתקבל
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור