פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מיכאל | 21:04  20/08/08
ליאור, סיימתי שנה ג בציונים יפים וסגרתי התמחות במשרד גדול. הבעיה שרציתי להתמחות בדיני עבודה ואת המשרד הזה סגרתי כבר באמצע שנה ב' (לפני שנה וחצי!). הייתי בראיון במשרד שמתמחה בדיני עבודה. יש סיכוי שכן אתקבל. האם לדעתך כדאי לעזוב התמחות במשרד גדול לטובת התמחות במשרד יותר "נישתי" בתחום שמעניין אותי? תודה.
ליאור פ | 23:27  21/08/08
שלום מיכאל. זו שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית. אף אחד לא יכול באמת לנבא איפה תוכל להתפתח בצורה מיטיבית יותר. במידה ואתה משוכנע שאתה רוצה לעסוק בדיני עבודה בחייך המקצועיים, ולמשרד אליו תתקבל יש שם חזק בתחום, אני מניח שהחלטה לעבור לא תהיה בעוכרייך. מצד שני, אם אתה לא סגור עדיין באיזה כיוון להתמחות, ייתכן שמשרד גדול ייפתח לך בעתיד יותר דלתות מאשר משרד נישתי. אלה שיקולים שאתה (ורק אתה) צריך להכריע בהם. אולי תנסה במשרד הגדול אליו התקבלת לכוון את עצמך למחלקה של דיני עבודה אם יש. בעיקרון, במשרד נישתי תוכל להתמקצע בצורה מעולה בתחום דיני עבודה, בדר"כ יותר מאשר במשרד גדול. אבל זה לא חד משמעי. זה מה שנקרא "צרות של עשירים"... בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור