פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שירה | 22:03  13/07/08
שלום, אני מתחילה ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית בנובמבר וחשבתי לשלב את התואר עם עוד תואר, משפטים/ מנהל עסקים עם התמחות במימון. לאן שני המסלולים מקדמים אותך? ועד כמה הם כדאיים ולמה? כמו כן עוד שאלה, יש לי בן דוד שרוצה ללמוד משפטים אבל אין לו תעודת בגרות מלאה ולא פסיכומטרי, האם יש מקום שמציע לימודי משפטים ללא אף אחד מהתנאים האלה? ואם כן האם זה בכלל אפשרי לצאת ממנו לשוק העבודה שרווי בעורכי דין ובאמת להצליח לעסוק במקצוע?
טובה, הקריה האקדמית | 12:03  14/07/08
הקריה האקדמית אונו מציעה מכינה ייעודית לחסרי בגרות בני פחות מ-30. התוכנית נמשכת 3 סמסטרים ומורכבת מלימודים בשני ערבים בשבוע + יום ו' (מותאם לסטודנטים עובדים). בקישור הזה בעמ' 41 תוכלי למצוא פרטים נוספים: http://ono.ac.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/yedion2008_2.pdf בברכה, טובה מרקוביץ' tova@ono.ac.il
יואב | 18:20  14/07/08
טובה, עם כל הכבוד לך ולקריה האקדמית אונו. אם הבחורה התקבלה לאוניברסיטה העברית ועוד לתוכנית המשותפת, לא חושב שיש ממש סיכוי שהיא בסוף תמצא עצמה אצלכם.
אפרת | 08:47  15/07/08
התשובה של המכללה נתנה בהתייחס לשאלה שנשאלה לגבי האח. אתה יכול להיות רגוע, אך אחד לא העליב את האונ' העברית כאן :-)
ליאור פ | 21:55  14/07/08
תואר נוסף, במיוחד בתחום הכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים מהווה ערך מוסף במיוחד בפירמות המובילות שעוסקות במשפט מסחרי, אזרחי, מיסוי, בנקים ותחומים שבהם ידע חוץ משפטי בתחומים הללו יכול לעזור רבות. מסתכלים אחרת על מי שמגיע לראיון התמחות עם 2 תארים. זה מראה על רצינות ועל יכולות גבוהות מבחינה אקדמית (כמובן בהנחה שהציונים טובים). אם בן דודך יהיה טוב ויסיים את הלימודים בציונים טובים, אני בטוח שאמנם יהיו חלק מהמראיינים יעקמו את אפם, אבל עדיין יהיה ראיון שניתן להרשים בו ויחד עם המלצות וגליון ציונים מוצלח אין סיבה מיוחדת לחשוש. וזה נכון שכיום יש למעלה מ- 30,000 עורכי דין פעילים, אבל משפטים הוא תואר שנותן לנו יתרון משמעותי- כלי עבודה שניתן ליישמו בכיוונים שונים ומגוונים זה מזה. יש כל כך הרבה אופציות וכיוונים כיום (עקב ה"משפטיזציה" של חיינו) שלא צריכה להיות בעיה למצוא עבודה למרות ריבוי עו"ד. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור