פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
היי, אני מתחילה באוקטובר שנה א משפטים בנתניה. רציתי לדעת מה דעתכם על עבודה 3 פעמים בשבוע. האם זה אפשרי בשנה א? והאם כדאי לי לעבוד במלצרות או משמרות?
ליאור פ | 12:28  22/05/08
שלום רב. רבים מתלמידי שנה א לא מודעים לכך אך זוהי השנה החשובה ביותר בתואר ראשון למשפטים שיש לה את ההשפעה הרבה ביותר. מדוע? מאחר והמשרדים הגדולים והטובים בארץ, מתחילים לאתר ולסגור התמחויות באזור נוב'-דצמבר בשנה ב'. כלומר, ממש בהתחלת שנה ב' על סמך הציונים של שנה א'. בנוסף, קבלה לתוכניות שונות (אינני יודע מה מציעה מכללת נתניה, אבל המכללה למנהל מציעה תוכניות יוקרתיות רבות ומגוונות- קליניקות, סדנאות כגון סדנה לעבודה בביהמ"ש השלום בראשון בצמוד לשופטים, סדנה לחופש המידע, סדנת להבה- איכות השלטון ועוד) תלויה בציוני שנה א'. לכן, אני ממליץ להשקיע כמה שניתן בלימודים בשנה הראשונה ולעבוד כמה שפחות. תיקחי בחשבון שלוקח זמן "להיכנס לראש" של לימודי משפטים, להבין את הדרישות ולהתמודד עם מבחנים. אז ... בהצלחה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור