פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אילן גלבוע | 17:10  01/05/08
קודם כל האם מישהו יכול לתת בבקשה קישור למסקנות דו"ח המל"ג המדובר? שאלה שניה היא בנוגע להשוואה בין מכללת שערי משפט לבין המכללה למנהל. אני מתלבט בין שתיהן ורציתי לקבל חוות דעת מחברי הפורום בנוגע לבחירה. אציין כי אני גר בכפר סבא ואני בעל רכב.
רענן | 18:51  01/05/08
היי אילן תראה להשוות בין המוסדות שהזכרת זה קצת בעיה כיוון שאני לא מכיר את מכללת שערי משפט אבל אני מניח שהם לא ממש ידועים בשוק אבל עדיף שתתייעץ עם מישהו שלומד שם. אני לומד במכללה למנהל ולדעתי בבחירת מוסד אקדמי יש להתייחס להרבה פרמטרים שאחד מהם מתייחס לשמו של מוסד הלימודים שאתה הולך ללמוד בו. שמה של המכללה למנהל לדוגמא עומד לפניה ובדו"ח הגנוז המל"ג ציין לטובה את התוכנית במכללה למנהל בניגוד לבינתחומי ולמכללת קריית אונו. ההמלצה שלי היא ללכת ללמוד שם ואני בטוח שאין סיכוי שתתאכזב אם תלמד שם, יש שם מרצים מדהימים, שמוסיפים לי גם באופן אישי המון, רמת הלימודים גבוהה ויש לי אחלה חברים לספסל הלימודים שזה לדעתי לא פחות חשוב . על כל מקרה שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחר נ.ב הנה הקישור לידיעה בעיתון על הדו"ח הגנוז http://www.yoram.co.il/files/com/files/1205339259_file.jpg
לינוי | 20:10  01/05/08
על הדו"ח הזה? מאיפה הוא בא פתאום? ולמה גנזו אותו? זה אומר משהו אם "מישהו" החליט לגנוז אותו.. בושה
סטודנטית | 23:34  09/05/08
אילן אני גרה בראשל"צ ולומדת במכללה למנהל וחבר שלי שגר בכפ"ס בחר משיקול של קרבה גאוגרפית ללמוד בשערי משפט. ללא כל אינטרס אני אומרת לך שזה חד וחלק לא אותו דבר. אני עוזרת לו לפתור עבודות מתכוננת איתו למבחנים אלה לא אותן דרישות ומדיניות חלוקת הציונים היא שונה. אצלנו העומס והדרישות גבוהות בכמה דרגות יותר אני בטוחה שהשוק מודע לכך.לעומת זאת חבר של חבר שלי שגם גר בכפ"ס בא שלוש פעמים בשבוע למכללה למנהל בסה"כ נסיעה לא נוראית בכלל ומאוד מאוד מרוצה. אל תיפול למלכודת של המיקום זה העתיד שלך.
מור | 16:35  15/05/08
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור