פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
חן | 09:20  11/03/08
שלום רב, הנני בת 25 כיום מתמחה בעריכת דין. הנני מעוניינת להתמחות בתחאם הרשלנות הרפואית בעתיד. הייתי מעוניינת לדעת האם ישנה תוכנית של הסבת אקדמאים לאנשי מקצוע כמו עריכת דין/ ראיית חשבון? אשמח לקבל כל הערה והארה לעניין- האם מישהו מכיר תוכנית לימודים שאמורה להיפתח... וכל מידע נוסף. תודה מראש- חן.
ליאור פ | 00:26  14/03/08
לא כל כך הבנתי את הקשר בין הרישא לסיפא. אם את מתמחה במשפטים, מן הסתם עוד פחות משנה את תהיי עורכת דין (כלומר אקדמאית). אני יודע שבמכללה למנהל ישנה תוכנית לאקדמאים (מקוצרת) של שלוש שנים ללימודי משפטים. אני ממליץ לך לבדוק במכללה למנהל, מרכז הרישום, לגבי התנאים: כל המידע הנדרש, כולל תנאי רישום, של המכללה למנהל: http://yedion.colman.ac.il/~colman/1rish לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור