פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מני | 12:45  02/03/08
יש לי פסיכומטרי 530 ובגרות 105 לאן אתם ממליצים לי להרשם? אמרו לי שהמכללות היותר איכותיות הן המכללה למנהל,המכללה האקדמית נתניה והמרכז הבין תחומי לאן עדיף להרשם,יש בכלל סיכוי להתקבל עם ציונים כאלו?
ליאור פ | 23:52  02/03/08
שלום רב. אני ממליץ לפנות למרכזי הייעוץ בכל מכללה (דרך אתרי האינטרנט של כל מכללה) ולבדוק מהם תנאי הקבלה הספציפיים במוסדות שציינת. לאחר שתתקבל תמונה לאן ניתן להתקבל בשנה הבאה, תוכל לברור את המוסד המועדף. לדעתי, הן המכללה למנהל והן הבינתחומי נחשבות למכללות המובילות כיום. אני אפנה אותך למרכז הייעוץ של המכללה למנהל, שם תוכל לבדוק אם אתה עומד בתנאים ואם לא- מה ניתן לעשות. לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03. בהצלחה
היי מני אני באמת לא יודע אם תוכל להתקבל עם הציונים הללו אבל שווה לך לבדוק מכיוון שהדרישות משתנות משנה לשנה ולכן יש סיכוי שתתקבל. דבר שני והכי חשוב הוא שחבל על ההתלבטות שלך, אין לך מה לחפש במכללה אחרת חוץ מהמכללה למנהל, זה לא שהמכללות האחרות טובות פחות אבל עדיין מניסיוני ומחוות דעתם של כמה מחברי שלומדים ברייכמן לדוגמא, אין מה להשוות את היחס רמת הלימודים והאווירה הכללית שיש במכללה למנהל לעומת מכללות אחרות . למרות שאני לא אובייקטיבי לחלוטין מכיוון שאני לומד שם, אני ממליץ לך בחום ללכת ללמוד שם ולא במקומות אחרים שלפעמים מצטיירים כיוקרתיים והם לא.
הוא מתקבל בקבלה אוטומטית וכך כל אחד אחר עם ציון בגרות מעל 103. לידיעה.
יעל | 16:36  05/03/08
תנאים לקבלה אוטומטית 1. בעלי תואר מוסמך ומעלה מאוניברסיטה (בארץ או בחו"ל) המוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה. 2. ציון בחינה פסיכומטרית 700 ומעלה, ציון 111 ומעלה בחלק האנגלית, ותעודת בגרות מלאה. 3. תעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 95 ומעלה, ציון בחינה פסיכומטרית 620 ומעלה, וציון 120 ומעלה בחלק האנגלית במבחן הפסיכומטרי. 4. תעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 103 ומעלה וציון 211 ומעלה באמי"ר.
מעיין | 10:53  07/03/08
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור