פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
יניב | 08:44  24/02/08
קודם כל אני רוצה לתת כמה פרטים על עצמי... הממוצע בגרות שלי הוא בסביבות 75-80 5 יחידות אנגלית, 3 יחידות מתמתיקה. אני גר בירושלים. יש לי קצת בעיה לשבת יותר מדיי זמן ולקרוא... יש מכללות שיקבלו אותי עם תנאים כאלה? ואם לא מה אני צריך לשנות? עד כמה ללמוד משפטים זה קשה?
איילה | 11:06  24/02/08
אתה צריך לפנות באופן ישיר למכללות ולבדוק בכל אחת מה תנאי הרישום שלהן, זה לחלוטין שונה ממוסד למוסד. לימודי המשפטים דורשים הרבה מאד השקעה של זמן בקריאה והעמקה. אם יש לך קושי להתרכז לאורך זמן בקריאה של טקסטים, כדאי לך לשקול בזהירות את התחום אליו אתה פונה. זו לא חוכמה להתקבל ללימודי משפטים ולנשור אחרי שנה כי אתה סובל בלימודים... לדעתי עדיף להשקיע זמן בבדיקות של מה אתה אוהב לעשות ומה מתאים לך, וללכת על זה בכייף.
ליאור פ | 21:21  25/02/08
ראשית, לא ציינת אם עברת אבחון. חשיבות האבחון טמונה בקבלת הקלות שונות שמעניקים מוסדות הלימוד שרלבנטיות גם למבחן הלשכה (למשל: תוספת זמן, אפשרות למועד ג', חונכים, צילומים חינם וכד'). במסגרת אבחון מקצועי, תוכל לקבל המלצות שונות לטיפול, החל בטיפול תרופתי וכלה בשיטות אימון שונות וסדנאות למידה. שנית, ראוי לפנות ישירות לכל מוסד לימודים ולבדוק אם יקבלו אותך, או מה נדרש ממך לשפר כדי להתקבל. שלישית, משפטים זה מקצוע שדורש קריאה וכתיבה רבה. אבל זה לא אומר שלא תוכל ללמוד משפטים ואף להיות עורך דין. תלוי בך עד כמה תהיה נחוש ושקדן. כלומר, אני מכיר מספר אנשים שיש להם בעיות למידה שונות, אבל סיימו את הלימודים בהצלחה, כיוון שלא וויתרו לעצמם, מצאו עניין בחומרי הלמידה והצליחו. לצורך בירור העניינים, אני אפנה אותך למרכז הייעוץ של המכללה למנהל. המלצתי היא להתקשר, לקבוע פגישה ולבדוק איך אפשר להתקדם. בהצלחה רבה. לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור