פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ענבל | 07:07  13/11/07
האם חוזה שותפות שנחתם ע"י צד אשר מחויב בחוזה אחר שלא לחתום על חוזה שותפות שכזה יכול להוות עילת ביטול חוזה ע"י הצד השני של חוזה השותפות?
ליאור פ | 18:03  15/11/07
שלום רב. עקרונית, הפורטל אינו מיועד לשאלות ממין אלו. אומר רק, כי יש לבדוק בחוזה האם יש תניה כלשהי שמגבילה ומה היקפה של ההגבלה והסנקציה שנכתבה בחוזה. יש לבדוק אם מדובר בהפרה יסודית של החוזה כאשר לרוב מקובל לתת "ארכת חסד" לצד המפר לתקן את ההפרה שלו. אין התשובה מהווה תחליף לייעוץ משפטי ואין להסתמך עליה או לפעול ללא ליווי משפטי כמקובל.
יודעת | 21:43  31/12/07
כאשר אדם שאינו מורשה חתימה, מכל סיבה שהיא, חותם על חוזה, יש לראות בחוזה כבטל. בנוסף, ניתן לתבוע את אותו האדם בגין חוסר תום לב, ניצול זכויות שאינן מוקנות לו וכדומה. תוכל למצוא חומר על כך בדיני תאגידים - היו בעבר מקרים בהם אורגן שאינו מורשה חתימה, חתם על חוזה. כל מקרה, כאמור, נדון לגופו.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור