פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
האם יש מסלול לימודים לרפואת שיניים לבעלי תואר ראשון במדעי החיים? אם כן היכן ומה הם תנאי הקבלה? חיפשתי בנרות באינטרנט ולא מצאתי על זה דבר והבנתי שקיים משהו כזה.
שלום, בד"כ יתחשבו באוניברסיטאות השונות בחלק מהקורסים שלמדת. אתה יודע באיזה מדינה אתה רוצה ללמוד?
התכוונתי ללימודים בישראל כאשר הקבלה היא על סמך ממוצע התואר הראשון מעל 85 ולא הפסיכומטרי. הבנתי שקיימת קבלה כזאת באוניב' תל אביב אבל עד היום לא הצלחתי למצוא מישהו שעשה את מסלול הקבלה הזה - מתואר במדעי החיים לקבלה לרפואת שיניים. האם קיים דבר כזה בארץ?
לגבי לימודים בארץ אני ממליצה שתפנה ישירות למחלקה לרפואת שיניים באוניברסיטת תא ותשאל אותם מה המדיניות לגביך. אם אתה מעוניין בחו"ל אתה יכול לפנות אלי 054-5688036
אני בת :) אני אעשה את שני הדברים ביום ראשון- אברר עם אוניב' ת"א ואתקשר אלייך על מנת לשאול פרטים לגבי לימודים בחו"ל, תודה רבה.
שלום למיטב ידעתי אין תוכנית 4 שנתית לרפואת שיניים לבעליתואר ראשון. התוכניות הן של 5 שנים באירופה בברכה ד"ר משה כהן
שלום באירופה התוכניות לרפואת שיניים הן של חמש שנים לבעלי תואר אושן או למחזיקי בגרות מלאה. בברכה ד"ר משה כהן
סגור