פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אור | 14:44  25/11/13
היי משה, ראיתי שברוב תגובותיך אתה ממליץ לאנשים לשקול לימודי רפואה בחו"ל ורציתי לשאול מדוע? דבר שני, ביום ראשון אני ניגשת בפעם הראשונה לפסיכומטרי בתקווה לציון גבוהה, אבל העניין הוא שבכיתה י"א עברתי משבר משפחתי שגרם לי להפסיק להשקיע בלימודים, נפלתי ל3 יחידות מתמטיקה והממוצע בגרויות שלי לא טוב בכלל. יש תעודת בגרות מלאה פשוט עם ציונים נמוכים מאוד. אני מכירה את עצמי והרבה ממוריי בכל שנות הלימודים בבתי הספר יודעים מהן יכולות הלימוד שלי. הרצון ללמוד רפואה קיים בי מהיום בו למדתי לדבר. ומכיתה א' כל המורות שלי ידעו שאני אהיה רופאה ובכל שנה סיימתי את הלימודים עם תעודת הצטיינות ומשפט מהמורה שאומר "כשאת תיהי רופאה אני אהיה המטופלת הראשונה שלך". ממש ככה. ואז הגענו לכיתה י"א תחילתן של השנתיים הכי קריטיות מבחינת לימודים וגם השנתיים הכי גרועות שלי. אני לא רוצה ללמוד בחו"ל, אני מעדיפה בארץ. וההתלבטויות פשוט אוכלות לי את הראש 24 שעות ביממה. מה כדאי לעשות? לשפר את כל תעודת הבגרות שלי? לעשות מכינה באונ' ת"א או באונ' העברית? קודם תואר ואז מסלול 4 שנתי בצפת? למרות שכולם אומרים לי "תוותרי על זה תלמדי מחשבים תרוויחי הרבה כסף" אני פשוט לא מוכנה לוותר על זה, אני לא רואה את עצמי עושה שום דבר אחר חוץ מרפואה. תודה.
ד"ר משה כהן | 15:27  24/12/13
שלום, ראשית אני ממליץ לך לא לוותר על החלום וללמוד רפואה. לימודי רפואה בחול הם אלטרנטיבה טובה ללימודי רפואה בארץ, ומטרתם להפוך את לימודי הרפואה שעבור רבים הם בגדר חלום למציאות. הלימודים ברמה גבוהה ויאפשרו לך לעסוק במקצוע הרפואה בעתיד. בהצלחה
סגור