פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
סטודנט שנה ה' | 13:57  04/03/13
שלום חבר'ה! אני סטודנט שנה חמישית לרפואה כללית באוניברסיטת קישינייב. רציתי לעדכן אתכם ברפורמה חדשה שיצאה בארץ לכל הסטודנטים שלומדים רפואה כללית בחו"ל : מי שביצע ועבר בהצלחה (ציון עובר) את STEP 1 ו STEP 2 במבחן האמריקאי USMLE רשאי לגלוש לשנת הסטאז' ללא צורך במעבר מבחן הרישוי בישראל- המשמעות היא שאתם יכולים "להבטיח" את מקומכם בסטאז' בישראל עוד טרם סיימתם את לימודיכם באוניברסיטה... אני וחבריי עובדים על זה עכשיו בשביל לחסוך זמן וכסף, חלק מחבריי לשכבה או שכבה מעליי כבר עברו חלקים מהמבחן או את המבחן כולו והתקבלו. באוניברסיטה שלי ,יש תנאים מעולים ללמוד לתכנית האמריקאית, לומדים בה כמה מאות ישראלים, והתנאים פה מעולים, בעיר יש הכול מהכול ואחלה חיי חברה. מי שרוצה לשאול שאלות תמיד מוזמן ליצור איתי קשר במייל: BEN.TSROOYA@Gmail.COM שיהיה בהצלחה ,ואני מקווה שהלימודים שלכם יהיו חווייתיים ופוריים :) .
סגור