פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
מישהו מכיר את הפרוצדורה של לימודי רפואה בארה"ב (לבעלי אזרחות אמריקאית) עם תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב (ותעודת בגרות ופסיכומטרי ישראלים). האם יש אפשרות לעשות את זה (כלומר, בלי S.A.T ולימודי הבוקלג')? אם כן, במה זה כרוך וסיכויי הקבלה? המון תודה לכל מי שיעזור, זה ממש ישפיע על ההחלטות שלי בעתיד המאוד קרוב.
שלום, אני מתעניינת גם ללימודי רפואה בארה"ב לבעלי אזרחות. עד כה אני רואה שלא הגיבו... אני מקווה שעם שני מתעניינים אולי מישהו/י יוכלו להוסיף כאן מידע בנושא :) האם באמת עדיף לעשות PREMED בארה"ב או שהם מקבלים תואר ראשון מהארץ? כל מידע יתקבל בברכה, תודה!
סגור