פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
היי חברים! רציתי לשאול אותכם , אני נסגרתי על רפואה.. ואני רוצה לגשת לתוכנית הארבע שנתית , אני כבר מודע למה אני צריך ,השאלה שלי היא ככה.. סיעוד נכון שזה לא העבודה הכי זוהרת בעולם אבל בהחלט אפשר להתפתח בה , עוזרת למי שרוצה ללמוד לתוכנית הארבע שנתית מבחינת ה7 קורסי ליבה ,אני טועה? או שאצטרך להשלים פה ושם ..? ועוד משו , אם אני ממשיך ללמוד לארבע שנתי האם זה משנה אם למדתי את התואר בבני ציון או באוניברסיטת חיפה ? ,עד כמה זה משפיע לגבי העתיד שלי?. אני פשוט לא רואה תעצמי מקבל את ה680 לביולוגיה..שנכון זה מקצוע שבהחלט עוזר לי לרפואה מבחינת כל הקורסים ונותן לי בסיס טוב..אבל יקח לי הרבה זמן להגיע ל680 במקרה הטוב..כבר עשיתי פסיכו ויש הרבה לשפר ..השאלה היא עד כמה זה קריטי לי? באמת שתודה לכל העוזרים!! טל.
שלום אתחיל בכך שסיעוד מקצוע נהדר אך לא למי שרוצה להיות רופא! הסיכוי להתקבל לרפואה מסיעוד קיים אך אינו גדול. אני ממליץ לשקול לימודים בחול: מהיר יותר ובטוח יותר בברכה דר משה כהן
משה היקר ,לפחות כשאתה מנסה להוריד אותי מרפואה בארץ אז לפחות תעשה את זה בסטייל ,ברמה כזאת שלא אחשוב שאתה עובד עליי ..טיפ שיווקי ....
כך בחשבון כמה דברים: א. בסיעוד- תרכוש מקצוע לחיים, גם אם בסופו של דבר לא תתקבל לרפואה. ב. ביולוגיה- אולי מיד אחרי הלימודים תתקבל ישר לרפואה ואולי לא. תחשוב שיש עוד הרבה אנשים שחושבים כמוך ומנסים לעשות את הדרך הזאת. בגלל זה גם תנאי הקבלה לביולוגיה עלו בשנים האחרונות. יש ביקוש אדיר. ג. בסיעוד- אם תבחר בזה ותרצה בכל זאת להמשיך לרפואה, תצטרך לעשות 6 מתוך 7 קורסים כי רק סטטיסטיקה נחשבת לך. זאת אומרת אחרי 4 שנים של לימודים תצטרך להשקיע בין שנה וחצי לשנתיים בשביל להשלים קורסים, עם זאת תוכל לעבוד ולהרוויח כאח הרבה מעל למינימום שזה סוג של יתרון. שוב עם "תתקע" עם התואר בסיעוד לפחות תהיה לך עבודה. אם תתקע עם ביולוגיה אז אתה באמת תתקע.
סגור