פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
גילי | 00:01  18/12/11
גם לי כמו לכל (ואפילו יותר:) הגולשים כאן יש רצון עז ללמוד רפואה, אך אלה הם הנתונים שלי: תעודת בגרות חלקית, כלומר הכל חוץ ממתמטיקה... אזרחות, 70. תנ"ך ולשון והיסטוריה= 85, ספרות 75, אנגלית 5 יח"ל 65 (אני יכול לשפר את זה היום ליותר), ומתמטיקה אין בכלל. השאלה שלי מה אתה מציע לעשות בשלב זה, כדי להגיע למטרה. דבר שני, שמעתי שמועות לא כל כך טובות על הלימודים בהונגריה, כלומר על היחס לתלמידים שם, ועל אחוזי המצליחים בקבלת הרשיון בארץ כאן, האם זה נכון? תודה.
דר משה | 07:25  29/12/11
שלום אני מציע לשקול לימודי רפואה בחול. קיימות אופציות רבות בנוסף על הונגריה. כגון: צ׳כיה, איטליה, אנגליה וכו. אשמח לייעץ בעניין בברכה דר משה כהן
על פי ניתוני משרד הבריאות אחוז המעבר הגבוהה ביותר בקרב בוגרי לימודי רפואה מחו"ל הנו של בוגרי הונגריה (אני יכול לשלוח לך במייל את הדוח של משרד הבריאות על כך ) הלימודים בהונגריה הם לימודים קשים מאד ודורשים המון השקעה אך מאידך זו המדינה היחידה שעליה עולים לרגל בתי חולים מישראל לשכנע את הסטודנטים לעבוד אצלם רק בשנה וחצי האחרונות היו בהונגריה נציגים : מהדסה, בלינסון , שערי צדק, ברזילי ונציגי משרד הבריאות שהמנכ"ל דר' גמזו רוני שלח. רמת הלימודים הגבוהה בשילוב של עבודה מעשית בבתי חולים בישראל מובלים להשתלבות מהירה במערכת הבריאות הישראלית ומעבר גבוהה בבחינות הכניסה הישראליות. http://www.uis.co.il/minisite_U.html לגבי מידע נוסף את מוזמנת להגיע למשרדינו ולשמוע עוד פרטים . 09-8858226 או 057-4450445 נוכל לתת לך טלפונים של בוגרים וסטודנטים. בהצלחה
סגור