פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
טל רוד | 19:59  04/11/11
הייי אז ככה, אני מאוד מעוניין ללמוד רפואה , ציוני הפסיכו שלי הם נמוכים כרגע. בדקתי את האפשרות שלי למשל בצפת והבנתי שיש תוכנית ארבע שנתית שהיא אומרת שצריך לבוא עם תואר ראשון (מעניין אותי רפואת חירום ואני יכול כבר להתקבל לזה שנה הבאה). ושיהיו לי 7 יחידות ליבה של המקצועות אין לי ואצטרך להשלים. חוץ מיזה יש מבחן gre שהבנתי שהוא לא קל בכלל. על האופציה השניה חשבתי על לימודים בחו"ל כמו איטליה שהיא נחשבת להרבה יותר ריאלית מבחינה נתוני קבלה אבל עכשיו שנפתח הפקולטה לרפואה בצפת נשמע כי זה יותר קל במקום להכנס עם פסיכו של 750 להכנס עם תואר ברפואת חירום ולהשלים ל7 יחידות מה כן שירימו לי את הסכם. יכול להיות שפיספסתי משו ? אני אשמח לשמוע את דעתכם ,אולי אפילו יש איזה מכינה מיוחדת ? תודה רבה!!
שלום אכן לימודים בחול זו אופציה ריאלית בהרבה מלימודים בישראל. איטליה, וכמוה מדינות רבות נוספות מציעות פקולטות בינלאומיות בשפה האנגלית. לקבלת ייעוץ מקיף בנושא זה צור קשר עם המישרד: 037511553 בברכה ד"ר משה כהן
סגור