פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
שלום וברכה, אני חייל בשירות סדיר ורציתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה תואר ראשון במדעי החיים ואז לנסות לעבור לאוניברסיטת תל אביב /צפת לתכנית ה4 שנתית. יש לי ע"פ אוניברסיטת תל אביב ממוצע בגרויות של 11.13. עכשיו השאלות שלי הן : 1)האם בתואר במדעי החיים אני לומד את כל מקצועות הליבה הדרושים לתואר ארבע שנתי? 2) האם לאחר שאני אסיים את התואר ואתמודד לתכנית ה4 שנתית, בגלל שאני רק בן 22/23 יעדיפו אותי פחות מכיוון שאני יותר צעיר ופחות בעל ניסיון? 3) האם צריך ציןו פסיכומטרי לתכנית זו? ואם לא, האם זה יכול להוות בונוס או שבכלל לא מסתכלים על זה? אודה מאוד אם תענה לשאלותיי.
שלום אכן צריך פסיכומטרי. הגיל לא יהווה מיכשול בתואר במדעי החיים, למיטב ידיעתי, אתה מקבל את כל מיקצועות הליבה בברכה ד"ר משה כהן
סגור