פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אני מעוניינת ללמוד רפואה באודסה באוקראינה בגלל שהלימודים הם באנגלית והעלות נמוכה יחסית ובמיוחד לבעלי אזרחות אוקראינית, אבל לפי מה שהבנתי בגלל שהלימודים נחשבים ללימודים ברמה נמוכה תנאי הקבלה נמוכים (תעודת בגרות מלאה וידע קודם בפיזיקה/כימיה/ביולוגיה עם ציון עובר). מה ז"א לימודים ברמה נמוכה, זה משפיע על משהו? (כתוב שהתואר נחשב בארה"ב אמריקה ואירופה). יש מישהו שיודע על הנושא?
ועוד שאלה- קראתי גם על האפשרות ללמוד רפואה ברוסיה, וכתוב שצריך בתעודת בגרות פיזיקה, כימיה וביולוגיה ומתמטיקה ברמה מוגברת. זה לא אפשרי שכל 3 המקצועות יהיו ב5 יחידות בתעודת הבגרות, האם 5 יחידות ביולוגיה ו4 יחידות מתמטיקה מספיקות?
שלום יש צורך בחמש יחידות בכל מיקצוע או מכינה ללימודי רפואה כתחליף בברכה ד"ר משה כהן
סגור