פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
סטודנט לרפואה כללית | 14:47  04/04/11
שלום לכולם, באוניברסיטת קישינייב,במולדובה לומדים רפואה ורפואת שיניים כיום בערך 400 ישראלים,רובם בשפה האנגלית,אחוזי המעבר במבחן הרישוי הארצי עד כה מלאים,והבוגרים משולבים בכל המחלקות.השכ"ד הוא 2700 יורו(!) לשנת לימודים אחת (לכל שש שנות הלימוד),העיר היא עיר בירה אם כל מה שמשתמע מכך,המחייה זולה ויש בניין מעונות חדש (70-90 יורו לחודש,כולל אינטרנט,חשמל מים ודמי שמירה), המיועד לישראלים בלבד,והוא נמצא בקריה האקדמאית של העיר,ובמרחק הליכה לבתי החולים האוניברסיטאיים.לפי דעתי זו הדרך היעילה והטובה ביותר לתואר דוקטור ברפואה. אל תגידו שלא ידעתם.. לשאלות על האוניברסיטה,(תוכלו גם לשאול סטודנטים שלומדים כעת דרך דף הבית של הסטודנטים הישראלים במולדובה בפייס-בוק): Ibt10@walla.com או בפייס: חפשו "לומדים רפואה במולדובה" בהצלחה לכולם!
סגור