פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
הי, אני רוצה להתקבל ללימודי רפואה בטכניון. יש לי פסיכמוטרי של 745, וממוצע בגרות של 100 וקצת. יוצא לי סכם של 88 (בטכניון). השאלה היא - האם יש סיכוי לקבל זימון למבחנים עם סכם כזה? יש אפשרות לקבלה על תנאי? יש אפשרות להתחיל ללמוד תחום מקביל ולהתקבל על סמך ציונים של שנה א'? בתיכון למדתי רק ביולוגיה מורחב ועשיתי עבודת גמר של 4 יח"ל בהיסטוריה שראיתי שלא נחשבת בסכם. האם יש לזה איזושהי משמעות? (שלא למדתי כימיה-פיזיקה אני מתכוונת..) כי בפסיכומטרי יש לי ציון כמותי מאד גבוהה. אם אני אשפר בגרות, זה יהיה איזשהו מקצוע מורחב כמו גיאגרפיה שיכול לשפר לי את הסכם אולי בנקודה (89) יש טעם? שווה לי להתאמץ או שהסכם שלי אף פעם לא יהיה גבוהה מספיק? יש את מי לשאול שאלות כאלו באוניברסיטאות? תודה!
אין סיכוי. את חייבת לשפר את הבגרות, לשאוף לפחות ל-110... תשפרי מקצועות שיש בהם יותר יחידות לימוד, בטכניון מעדיפים מקצועות כמו מתמטיקה 5 יחידות כי זה מוסיף לך בונוס יותר משמעותי. הדרך שלך לרפואה לא כל כך ארוכה ובקצת מאמץ תוכלי להתקבל, אבל השנה בטוח לא.
סגור