פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
רותם | 23:01  21/10/10
שלום, שמי רותם ואני בת 19. מספר שנים שאני מעוניינת ללמוד רפואה..אבל כל פעם יש לי התלבטויות לגבי הנושא (בגלל התנאים שמסביב לרפואה..) רפואה הוא מקצוע מאוד מרתק ומספק. אך,לפי מה שהבנתי מפורומים, מאנשים שלומדים את זה ומרופאים קיים חוסר כבוד ואלימות של חולים כלפי הרופאים, שכר המגוחך, תורניות שלא נגמרות,זה "מפסיק" את החיים, מתחילים לחיות ולקבל שכר נורמאלי בגיל יחסית מאוחר (45-50) ואז אחרי איזה 15-20 שנה יוצאים כבר לפנסיה. ז"א שאחרי 7 שנים של לימודים קשים, מתחילים לעבוד, משקיעים הרבה מאוד בעבודה, הלחץ הוא מטורף, משמרות ארוכות, וללא תגמול הולם(חוץ מהסיפוק הנפשי..שהוא גם חשוב מאד..) אבל זה לא הפרמטרים היחידים שמשפיעים על ההחלטה שלי אם להתחיל ללמוד את הרפואה או לא. בנוסף, העומס הרב בלימודים ובהתמחות עלול לגרום פגיעה בהקמת משפחה (דבר שמאד חשוב לי...) כל פעם שאני שוקלת ללמוד מקצוע אחר אני נתקלת שוב ושוב באותה בעיה, אין דבר שמעניין אותי יותר מרפואה...אין לי מושג מה לעשות... אני אשמח מאד אם מישהו יוכל לעזור לי ולייעץ לי... אני בעז"ה רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה ואין לי מושג מה לעשות... תודה.
שלום רפואה מורכבת היום מכ-100 מקצועות ותתי מקצועות שונים. חלקם קשים וחלקם קלים יותר. שכר עבודה של מתמחה- כ- 12000 שח נטו של מומחה- השמים הם הגבול..... די מתגמל לא? בברכה ד:ר משה כהן
סגור