פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
ט | 19:43  04/10/10
שלום ד"ר משה כהן, אני בת 30 וחלומי הכי גדול הוא ללמוד לימודי רפואה יש לי ידע נרחב בעניין ואני שוקלת להתחיל לימודי חובשים(מאחר ויש קושי רב בקבלת הכניסה ללימודי רפואה בארץ והנני מיואשת), תעודת הבגרות שלי דרושה שיפור ואין לי מגמה מדעית, אך סיימתי לימוודי רפואה סינית 4 שנים( ומקצוע זה לא נחשב כתואר)אצל בית ספר נחשב בארץ , וכלל קורסים נרחבים ברפואה מערבית.האם יש הכרה כלשהי או הקלה בכניסה למוסדות הלימוד בארץ או בחו"ל ללימודי רפואה אם רקע זה? האם יש הקלה מסויימת גם מבחינת הגיל?הייתי מעדיפה בארץ מבחינה כספית. תודה על תשובתך.
הינה בבחינת טעות. סיום הלימודים יהיה בגיל 40 לפחות. שם תתמודדי עם בני 25-30 בהתמחות. סיום ההתמחות יהיה בגיל 45-47 לפחות. אמנם יוותרו לך כ-15-20 שנות עבודה עד לפנסיה, אך אני מסופק אם זה רעיון טוב. הייתי קודם בודק עם עצמי לאיזו התמחות ארצה ללכת, ישנן התמחויות שאפשר לשלב עם אורח חיים זה.
שלום לדעתי צריך ללכת אחרי החלום. גיל 30 זה לא מאוחר. יש לי תלמידים שלאחר קריירה בהייטק או בעריכת דין עברו לרפואה. לצערי בתי ספר לרפואה אינם מכירים בקורסים שנעשו במיסגת רפואה אלטרנטיבית בברכה ד"ר משה כהן
סגור