פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
מה הדרישות כיום ללימודי רפואה? יש לי ממוצע תעודת בגרות 110.3 (10.3) ובפסיכומטרי אני נראה לי אוציא בערך 700 (אני מחכה לציונים) לא אכפת לי לעשות פסיכומטרי שוב אבל לאיזה ציון אני צריכה לשאוף?? או שאולי בכלל עדיף לשפר את התעודת בגרות? (יש לי 4 יחידות מ"מ,5 אנגלית ואין לי מגמה מדעית...) ומה זה אומר לעשות מכינה לפני הלימודים? תודה רבה!
AA | 19:28  09/08/10
היי גם אני מנסה להתקבל לרפואה, לי יש ממוצע 115.44 ואני צריך 698 בכדי להתקבל לבן גוריון, כל נק' בבגרות שוות ערך ל-10 נק' פסיכומטרי ועל כן את תצטרכי משהו בטווח ה-750-760 מינימום, מצטער לאכזב אותך אבל אולי כדאי לשקול שיפור בגרויות.... בהצלחה.
שלום העניין הוא שהסכם מתעדכן כל שנה. על פניו לא ניראה לי שהציונים יספיקו אך יש לבדוק זאת ישירות מול האוניברסיטאות שתמיד מפרטות את הסכם שנה אחורה. בנוגע ללימודי רפואה בחו"ל הדבר אפשרי ורצוי לשקול באם לא תתקבל בישראל בברכה
סגור