פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
שלום, אני סטודנט לפסיכולוגיה, תואר ראשון. עד עכשיו ציוניי גבוהים מאוד ואני מתלבט אם להמשיך לתואר שני או אולי לפנות למסלול הפסיכיאטריה. אשמח לדעת במה כרוך מעבר לרפואה אחרי תואר ראשון בפסיכולוגיה. מהן הדרישות לקבלה (האם שונות מסטודנטים שטרם למדו תואר ראשון)?, כמה שנים נוספות אצטרך ללמוד? אני מעוניין ללמוד בארץ, אשמח מאוד לקבל קצת הכוונה.
דור | 17:13  11/08/10
ד"ר כהן | 22:13  15/08/10
שלום אם ברצונך ללמוד בישראל הפנה את ציונך ונסה להתקבל לתוכנית הארבע שנתית באונ' תל אביב אם לא תתקבל, שקול את האופציה של לימודים בחול אך סביר להניח שתצטרך לעבור את כל המסלול- 6 שנים בהצלחה ד"ר משה כהן
סגור