פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אנונימי | 15:22  19/07/10
אהלן, כרגע אני בסדיר, לימודי רפואה התחילו לעניין אותי מהתקופה שלפני הצבא, עקב הידע העצום שנרכש, והאפשרות לתת עזרה (אבל בעיקר בגלל הידע). יש לי כמה התלבטויות כרגע, אני אתחיל בבסיס, אני יודע שבלימודי רפואה אפשר להתקדם ברפואה עצמה גם לפסיכיאטריה, העניין הוא שאני לא דוגל בשימוש בתרופות לצורכי טיפול בנפש וחוץ מזה שפסיכיאטרים תמיד מוצגים בסרטי אימה (ולא רק) ונתפסו בעיני (אני מניח שלאורך השנים) כמקצוע ואזור שכדאי להתרחק ממנו כמה שיותר, לאור כל זה האם יש טעם לנסות להתעניין בכלל בתחום? עכשיו בעניין לימודי הרפואה, אין לי פסיכומטרי כרגע אבל מחישוב ממוצע הבגרויות לדוגמא באונ' ב"ש הממוצע עומד עם הבונוסים על 102.79, והמורחבים שלי הם 5 יח' במתמטיקה אנגלית ופיזיקה. אני יודע שבשביל לחשוב על להתקבל לרפואה בארץ צריך לפחות ממוצע של 107, לכן אני לא מבטל לימודים בחו"ל. ולכן, אני רוצה לדעת, מה הסיכויים של צליחה בלימודי רפואה בכלל? כלומר, האם צריך להיות גאון בשביל לעבור את הלימודים האלה שנחשבים קשים (לא?). בתור אחד שנעזר בתקופת התיכון במורים פרטיים במקצועות המתמטיקה ופיזיקה רבות ושיש לו ממוצע 102.80 גם לאחר כל הבונוסים, האם זה יהיה קשה מהרגיל? ושים לב, השאלה היא לא עם הדגש על להתקבל אלא על לשרוד את שנות הלימודים ולצלוח. תודה ד"ר.
שלום ההצלחה בלימודי הרפואה היא אך ורק תוצר של השקעה! אם אתה משקיע בלימודיך דבר לא יוכל למנוע ממך את סיום התואר. לגבי פסיכיאטריה אני ממליץ לך להתלוות לרופא/רופאה מהתחום ליום או יומיים ולהתרשם בעצמך. אין טוב ממראה עיניים! בברכה ד"ר משה כהן
אם פסיכיאטריה נראה לך כל כך רע ולא בשבילך למה שבכלל תלך לכיוון הזה? מה היית רוצה לעשות בתור רופא?
סגור