פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
כמו הרבה אנשים אני רוצה ללמוד רפואה אבל לא הצלחתי לעבור את חתכי הקבלה האסטרונומיים באוניברסיטאות בארץ. חיפשתי במספר אתרים וקראתי על לימודי רפואה בחו"ל. ברוב האתרים כתוב שהסיכויים לקבלה בשביל סטודנט זר הם קלושים. מה הסיכוי ללמוד שנתיים קדם רפואה בחו"ל ואז להתקבל לאוניברסיטה בארץ? מה הסיכוי שאני יצליח להמשיך ללימודי רפואה בחו"ל? ובאיזה ארץ שהלימודים בה באנגלית הכי קל להתקבל?
שלום על מנת ללמוד רפואה בחו"ל צריך בגרות מלאה ומעבר של בחינות כניסה. הדבר קשה אך אפשרי. לגבי חזרה לישראל, הדבר אפשרי אך מותנה במקום פנוי באוניברסיטאות לקבלת ייעוץ אישי: moshe@medicaldoctor.co.il
סגור