פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
לירון | 13:34  03/02/10
יש פה משהו שלמד רפואה ולא שרד? אני ממש משתוקק ללמוד רפואה ולא מצליח להתקבל, אז אני מחפש מישהו שיפוצץ לי את הבועה ויאמר לי שזה לא כל כך ורוד, ושאולי כדאי לי לחשוב על משהו אחר, אולי אפילו טוב יותר. עד אז, אם למישהו יש פתרון בשבילי אשמח לשמוע. תודה..
המרכז האוני' אריאל | 15:51  03/02/10
שלום לירון, הלימודים לתואר ראשון בביולוגיה רפואית במרכז האוני' אריאל כוללים את מקצועות הליבה הנלמדים בשנות הלימודים הפרה-קליניים (PreMed) במסגרת לימודי הרפואה. מקצועות הלימוד במסלול זה כוללים את כל 7 הקורסים הנדרשים כתנאי קדם לקבלה לתוכנית הלימודים ה - 4 שנתית ברפואה באוניברסיטת תל-אביב. כמו כן, התמחות זו שמה את הדגש על הבנת המנגנונים המולקולאריים העומדים בבסיס המחלות ובדרכי האבחון והטיפול בהן בעזרת גישות מולקולאריות חדשות (ריפוי גנטי, תאי גזע וכו'). לפרטים נוספים על הרשמה עוד הסמסטר הזה, אתה מוזמן ליצור עמנו קשר בטל' 1-800-660-660 או בדוא"ל shivuk1@ariel.ac.il בברכה, המרכז לייעוץ לימודים, המרכז האוני'
ד"ר כהן | 09:54  04/02/10
שלום שקלת לימודים בחו"ל? משה
סגור