פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אבי | 00:47  19/01/10
שלום, סיימתי יב' בשנת הלימודים 08/09,ממוצע בגרות: 117.2,פסיכומטרי: 729. אני מתכוון להגיש את מועמדותי לטכניון ולאוניברסיטה העברית (לפקולטת הרפואה) כי הגבלת הגיל היא רק שנה אחת (הרי בשנת הלימודים הבאה אהיה בן 19). שאולותיי: 1) האם מומלץ לעשות פיסכומטרי עוד פעם במרץ (ועד כמה זה ישפיע)? 2) מה הם סיכויי לפי תנאיי כרגע? 3) מה מומלץ יותר להירשם לעדיפות שניה באונ' העברית? רפואת שיניים? מדעי הרפואה? (ומה כל נושא ישפיע בהתאם במידה ואני רוצה לעבור לרפואה אח"כ? 3) מה מומלץ להירשם לעדיפות שניה בטכניון? (הרי רוב התחומים שם הם של הנדסות, חשמל...)? תודה מראש:)
ד"ר כהן | 13:23  21/01/10
שלום בנוגע לתנאי הקבלה מומלץ לפנות לאוניברסיטאות השונות, שהרי הסכם מתעדכן מדי שנה. בנוגע להגשת מועמדות למקצוע אחר: האם אתה מעוניין במקצוע אחר? אם להיות רופא את רוצה, עליך להתמקד בכך. אני ממליץ לקבל מהאוניברסיטאות את הסכם של 2009 ולראות האם אתה עומד בו או שרצוי לעשות פסיכומטרי נוסף בברכה ד"ר משה כהן
סגור