פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
מתעניינת | 21:08  05/01/10
שלום, כרגע נמצאת בראשית הסקרנות וההתעניינות בלימודי רפואה. למרות מאחר ש לא מכירה אישית רופאים או סטודנטים לרפואה ומתלבטת בהמון המון, אשמח אם מי מחברי הפורום יוכלו להשיב לגבי מקור התעניינותם בלימודים אלה , אינטואיציה אישית, רצון לעסוק בטיפול, התעניינות במדע וחקר האדם וכו'? שאלות 1. האם ישנה מתכונת דומה בחו"ל ללימודי רפואה לבעלי תואר ראשון, כפי שמוצע באוניברסטת ת"א. 2. מה היתרונות/חסרונות של לימודי רפואה בחו"ל על פני לימודים בארץ, מלבד הנתון הידוע של הבדלי השפה. 3. מה התנאים והסיכויים על בסיסם ניתנים מלגות באונ' השונות בארץ ובעולם 4. האם לימודי הרפואה לבעלי תואר מיוחס ערכית בעין שונה למסלול המלא?
ד"ר כהן | 10:48  17/01/10
שלום קיימת מתכונת על פיה תוכלי להתחיל את לימודי הרפואה מהשנה השנייה לימודי רפואה בחו"ל- הידע הפרה קליני הוא לרוב מקיף יותר מבישראל. החיסרון הוא השנים הקליניות שבישראל טובות יותר בזכות השפה ניתן להתעדכן במתן מלגות. הנתונים משתנים מדי שנה בברכה ד"ר משה כהן
סגור