פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
היי, אני בן 19 וכרגע משרת בצבא(התגייסתי רק לפני חודשים). אני מתעניין בתחומי הרפואה, ומעוניין ללמוד רפואה, אבל ציוני אינם מספיקים. הממוצע שלי הוא 95 סה"כ(עם 4 יחידות מתמטיקה, וסה"כ מקצוע מורחב אחד) כולל בונוסים. עדיין אין לי פסיכומטרי, ודבר ראשון אשאל אתכם, כמה אני צריך לשפר כדי להיות מועמד לרפואה? כמה 5 יחידות להוסיף, איזה מבחנים לשפר ולאיזה ממוצע בגרויות(כולל בונוסים) להגיע? לפי מה שהבנתי, אפילו עם ממוצע של 110, אצטרך פסיכומטרי 750, מה שמביא אותי ללימודים בחו"ל. אני כרגע בצבא ויכול למצוא זמן(3 שנים), אבל הבעיה היא שיכול להיות שאני צריך לשפר בלי סוף מבחנים. יש לי אזרחות ארופאית(גרמנית), וראיתי שלימודים בגרמניה הם בחינם, אבל צריכים לשלוט בשפה הגרמנית. האם יהיה יותר טוב להשקיע את ה3 שנים האלה בצבא ללימוד גרמנית או איטלקית וללמוד בחו"ל? כמה קשים הם הלימודים בשפה זרה? והאם יש מקומות באירופה, שבהם הלימודים באנגלי(יכול להיות שעוד 4 שנים הלימודים בגרמניה ואיטליה יהיו בכלל באנגלית מי יודע, אבל אז כמובן הביקוש יעלה) ושכר הלימוד לא בשמים, וכך גם תנאי הקבלה? אודה לכם על כל עזרה.
שלום המסקנה בנוגע ללימודים בחו"ל היא מוצדקת לדעתי לקבלת ייעוץ נירחב פנה אליי בבקשה moshe@medicaldoctor.co.il בברכה ד"R משה כהן
סגור