פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אילונה ברודסקי | 00:14  14/11/09
שלום ד"ר כהן! יש לי כמה שאלות שיעזרו לי מאוד בהחלטה אם ללמוד רפואה בחו"ל.. שזהו החלום הכי גדול שלי הייתי רוצה ללמוד רפואה באוקראינה [כי יש לי כבר אזרחות אוקראינית..] הבנתי שיש שם 2 אפשרויות לבחירת שפה.. *תתקן אותי אם אני טועה, זה אנגלית ורוסית? (או שזה אנגלית ואוקראינית?) *רציתי גם לדעת אם יש שם אופצייה לתוכנית 4 שנתית כמו שיש בארץ? *בנוסף רציתי לדעת עד כמה ובמה מתבטאת העזרה מסוכנויות יהודיות למיניהן? *ראיתי שבאתר כתוב "עזרה ב-מציאת- דירות.." מדובר גם בעזרה פיננסית או רק התמצאותית? והאם יש עוד מקום/ארגון שאפשר לקבל דרכו סיוע פיננסי נוסף למחייה, כי הבנתי שאין אפשרות לעבוד באוקראינה. *האם תוכנית הלימודים של אוקראינה היא בנויה כמו בארץ? זאת אומרת 3 שנים למידה עם ספרים ומחברות [ובסופן מקבלים תואר ראשון לרפואה כללית] והחל מהשנה הרבעית זה ריצות בבתי חולים? [ואחרי השנה השביעית זה תואר שני]? *ומתי מועדי ההרשמה לאוניברסיטה? אני משתחררת בעוד שנה, זה הרבה זמן אבל אני רוצה להיות ערוכה ומוכנה למעבר.. בתודה ענקית מראש! וברכת המשך יום נהדר! אילונה ברודסקי :)
אילונה שלום ישראלים רבים מתעניינים באוקרינה בעיקב עקב עלויות נמוכות יחסית ואפשרות ללמוד באנגלית או ברוסית לאוניברסיטאות נציג ישראלי-איש הגון ומסור הדואג לתלמידיו גם לדיור וכיוצא באלה. לקבלת ייעוץ בנושא צרי קשר moshe@medicaldoctor.co.il
יאיר | 00:39  11/02/11
שלום לך, אני לומד באוקראינה ואולי אוכל לענות על חלק מהשאלות: -עד השנה היה מסלול ברוסית ומסלול באנגלית [וכמובן מסלול באוקראינית למקומיים], הבנתי שמשנה הבאה לא יהיה יותר מסלול באנגלית לזרים. -אין תוכנית ארבע שנתית. -העזרה היא במציאת דירות וכתיבת חוזה ברוסית [את לא כל כל צריכה את זה], חוץ מזה אין שום עזרה כספית או משהו, אם את אזרחית אוקראינית [או תושבת קבע] אולי יש לך משהו מהמדינה אבל את זה אני לא יודע, אפשר לברר. מהגופים היהודים באוקראינה אין עזרה כספית. -הלימודים הם שש שנתיים כמו בכל העולם: שלוש שנים פרה קליניות[ספרים ומחברות בכיתה], ושלוש שנים קליניות של התרוצצות בבתי חולים. עוד משהו קטן, אני לא יודע כמה ואם בכלל תעזור לך האזרחות , אבל זה שיש לך את השפה זה מאוד מאוד חשוב. שיהיה בהצלחה, ואם יש עוד שאלות- תשאלי ואני אנסה לענות או לברר לך אם אני לא יודע.
התבלבתי במשהו: משנה הבאה לא יהיה יותר מסלול לזרים ברוסית!! המסלול באנגלית ישאר. כלומר: שנה הבאה יהיה רק אנגלית ואוקראינת. מתנצל...
סגור