פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אלה | 19:09  03/11/09
שלום רב, אני מתעניינת בלימודי רפואת עיניים כהמשך לתואר ראשון באופטומטריה. האם זה אפשרי או שעליי יהיה להתחיל ללמוד רפואה מאפס? איפה בעולם אפשר להמשיך לתואר כזה? כמה זמן נמשכים הלימודים? העדיפות היא ללימודים באירופה. כמו כן רציתי לדעת מהו טווח העלויות לשנ"ל לתואר בחו"ל?
שלום על מנת להיות רופאת עיניים עלייך ללמוד רפואה מהתחלה. טווח המחירים בחו"ל נע בין 10,000-30,000 דולר לייעוץ נוסף בעניין הלימודים בחו"ל את מוזמנת לפנות moshe@medicaldoctor.co.il
חדאד סאמיה | 20:07  29/01/11
ליהיא | 09:24  13/12/09
ללמוד רפואת עיניים מומלץ בארץ, ככה הבנתי מרופאי עיניים ותיקים, שהם מקודמים יותר במחלקות שלהם במרוצת השנים והזמן על פני אלו שהגיעו מחוץ לפקולטות לרפואה במערב אירופה או רוסייה .
סגור