פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
רבקה זוהר | 16:12  11/09/09
שלום אני רוצה להתחיל ללמוד ריפוי בעיסוק אבל הפסיכומטרי שלי לא מתאים. אז, א. יש לי לימודים חינם בצרפת רציתי לדעת אם אתם מכירים שם אולי איזה מוסד לימודים. ב,האם יש איזה דרך להתיל ללמוד משהו ואז לעבור לריפוי בעיסוק ?? זה דחוף מחכה לתשובה?
אפרת | 19:09  26/09/09
הי, באוניברסיטת תל אביב יש אפיק מעבר, אם את לומדת כל דבר ומוציאה ממוצע מסויים, בערך 85, (אבל זה תלוי כמה הפסיכומטרי שלך) את מועמדת ללימדים, ויכולה להכנס דרך ועדה וראיון. זה קצת מסובך, אבל כנראה ששווה לך את זה! בהצלחה!!! אגב, אני מציעה לך פשוט להתקשר לחוג ולשאול את כל השאלות.... הם יודעים הכי טוב
טל | 12:58  03/10/09
היי, ידוע לי שנפתח עכשיו ריפוי בעיסוק גם במכללת קרית אונו. הדרישות שלהם הרבה יותר נמוכות מאונ', והתואר בסופו של דבר הוא אותו התואר.. שווה בדיקה! *התואר עדיין לא קיבל המל"ג (אישור של המועצה להשכלה גבוהה) אבל מבירור עם המון מבינים בתחום אף אחד לא נשמע מודאג ורוב הדעות סבורות שהם יקבלו, זהו פשוט הליך בירוקרטי שלוקח 3 שנים.
סגור