פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אילונה ברודסקי | 23:51  05/09/09
שלום דר' כהן! תמיד רציתי ללמוד רפואה, התנדבתי במשך 3 שנים במד"א רק שמבחינת רף הדרישות ללימודים בארץ הבנתי שאני לא אצליח וכמעט ויתרתי על החלום, עד שהגעתי לאתר שלכם והבנתי שללמוד בחול זה ריאלי לגמרי! קראתי בתנאי הקבלה - "תעודת בגרות מלאה(שיש לי! 28 יחל') - [עדיפות ללימודי פיזיקה, כימיה, ביולוגיה] במידה ואין את המקצועות הללו ניתן לעשות מכינה באוניברסיטה" בינתיים יש לי פיזיקה 5 יחל', לא בציון מזהיר, אבל עדיין עובר.. 75 רציתי לדעת בבקשה עד כמה מסתכלים על הציון הסופי לעומת כמות היחידות במקצוע. הבנתי שאצטרך לעשות מכינה בכימיה ובביולוגיה אך השאלה היא האם גם בפיזיקה?.. בתודה ענקית מראש! וברכת המשך יום נהדר! אילונה =]
שלום בהנחה שאין לך את המקצועות המוגברים ביולוגיה כימיה ופיזיקה בבגרות עליך לעבור מכינה. המכינות המוכרות הן באודסה והמכינה שלי, עליה קראת באתר לייעוץ: moshe@medicaldoctor.co.il בברכה
אחד שיודע | 08:03  30/10/09
תנאי הקבלה לאודסה הם דופק וחתימה על הצ'ק.
אחד שלומד שם | 23:39  02/11/09
את צריכה זוג עיניים, שתי ידיים יעזרו (יד חזקה עדיפה בשביל לחתום) וכמובן זוג עיניים בשביל לראות על מה את חותמת ( עין אחת לא עצלה תספיק)
אחד שלומד | 23:40  02/11/09
בהצלחה בשנה הבאה
סגור