פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
ערן | 18:41  05/07/09
שלום, לאחרונה אני חוקר (יותר מדי) את הפרוצדורה של לימודים בגרמניה. היעד שלי הוא ברלין. מצד אחד הבנתי שמספיקה תעודת בגרות מלאה ולעבור את המבחן שפה, אך מצד שני הבנתי שצריך ממוצע בגרות מטורף של 110, משהו כמו בארץ (רק בלי ספיכומטרי כמובן). דיברתי עם ד"ר גונטרבק, נציג האוניברסיטאות הגרמניות בארץ, והוא אמר לי שצריך תעודת בגרות מלאה עם שלוש יחידות מתמטיקה, ארבע באנגלית, ומקצוע אחד מורחב. הממוצע בגרות שלי הוא 96 לאחר חישובים עם בונוסים, אני מבין שזה ממש לא מספיק, או שכן ? החלום שלי הוא ללמוד בגרמניה, ולא רוצה להתפשר על מדינה אחרת (לפחות בינתיים). למישהו יש מידע *אותנטי* לגבי הקבלה של סטודנטים זרים ללימודי רפואה בברלין ? יש אולי איזו דרך לברר מול האוניברסיטה? אני לא מעוניין לעבור לגרמניה, להתחיל ללמוד גרמנית ואז לגלות שבכלל הבגרות שלי לא מספיקה. אני אשמח ומודה מראש לכל תשובה. ערן.
שלום אנשי הקשר לבירור שכזה נימצאים בשגרירות גרמניה מחלקת לימודים\השכלה מעבר לכך אני יכול להפנות אותך לתלמידינו בגרמניה לתיאום ייעוץ בנושא אתה מוזמן לפנות למשרד: 037515553 או ישירות לנייד שלי: 0545255177 בברכה ד"ר משה כהן
ערן | 19:22  08/07/09
שלום לך, תודה על התשובה ! אשמח אם תפנה אותי לסטודנטים ישראלים בגרמניה, אני סבור שהם אף מקור טוב יותר לשאלות שלי מאשר השגרירות הגרמנית.
משה | 16:09  24/01/10
אני לא מבין בזה כ"כ אבל מצאתי אתר שאולי יכול לענין אותך
שלום, ברצוני לדבר עם ד"ר גונטרבק בנושא לימודי רפואה בגרמניה. אשמח אם תמסור לי את מספר הנייד שלו. בתודה תמיר.
סגור