פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
ינאי | 10:50  16/06/09
אני עכשיו בי"ב ושמעתי מהרבה אנשים אצלנו שרוצים רפואה שהדרישות לעתודה נמוכות יותר מהדרישות הרגילות. זה נשמע לי מאוד לא הגיוני, משום שתמיד שמעתי שהדבר הראשון שצריך לעבור זה הרף באוניברסיטאי. עד כמה זה נכון? אני אישית אף פעם לא שקלתי רפואה יותר מדיי ברצינות (טוב נו לפעמים) אבל לא ממש הרערתי על זה כי לא חשבתי שיהיה לי סיכוי עקב הדרישות העצומות. מה הסיכוי בערך להתקבל לעתודת רפואה בעברית אם פסיכו 734 וממוצע בגרות בסביבות ה110? וכמה קשה המו"ר הזה ויכול לדפוק את זה? (אני יודע שרפואה זה מסלול ארוך וקשה וצריך לחשוב 200 פעם לפני שהולכים לזה, ואני מתכוון לבדוק את זה כמו כל מסלול אחר. אני פשוט לא רוצה לפסול שום אפשרות)
ד"ר כהן | 14:31  21/06/09
שלום עם סכם כמו שלך ניראה שאכן קיים סיכוי טוב לקבלה ללימודי רפואה. אני ממליץ לך לבדוק את הסכם המשתנה בכל שנה ישירות מול הטוניברסיטאות בברכה
סגור