פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
עדי | 10:50  21/05/09
שלום! החלום שלי הוא ללמוד רפואה בארץ אך לצערי הנתונים שלי לא מספיקים לכך. ברצוני לדעת מספר דברים: א. האם ישנה אפשרות לנסות להתקבל בהרשמה מאוחרת למרות הנתונים הלא מספקים על סמך מקום פנוי. ב. האם כדאי לקחת את הסיכון ולהתחיל לימודי רפואת חירום באב''ג , להתאמץ ולנסות להתקבל ללימודי רפואה בשנה העוקבת? אני מוכרחת לציין שאני אוטוטו בת 24 , ולא בטוחה אם כדאי לי לשפר בגרויות ופסיכומטרי... תודה מראש, עדי.
עדי שלום דעתי בנושא היא שאם ברצונך להיות רופאה אין סיבה ללמוד מקצוע אחר כגון רפואת חירום. לדעתי עלייך לשקול את הנושא של לימודי רפואה בחו"ל. קיימות אופציות רבות ומגוונות ונכון להיות, מאות ישראלים בוחרים באופציה הזו מדי שנה. אשמח לייעץ בנושא moshe@medicaldoctor.co.il
סגור