פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
מריאן | 11:30  29/03/09
אני בת 20 ומעוניינת ללמוד רפואה... אני לקויית שמיעה...אבל עם מכשירי שמיעה אני שומעת כמעט כמו כל אחד כי יש רק כמה צלילים מסוימים שאני לא שומעת.. האם יש לי אפשרות ללמוד רפואה או שלוותר על העניין בגלל הבעיה הזאת? ובלי קשר מה התנאי קבלה ללמודי רפואה באוניברסיטה? האם מחשבים כל ציון בתעודה כולל אזרחות,תנך וכו? או שמחשיבים רק את המקצועות של 5 יחידות? כי הבנתי שדרוש מינימום 20 יחידות והציונים שלי בהיסטוריה תנך וספרות לא משהו.. ויש לי מקצוע מוגבר שזה תכנות בעזרת מחשב 5 יחידות עם ציון 100 ואני מתכננת להשלים פיזיקה ביולוגיה וכימיה 5 יחידות האם יש צורך לשפר תנך היסטוריה וכו?
שךום אני לא מכיר מניעה ללמוד רפואה ולעסוק ברפואה עם מגבלה מתוקנת לנורמלי כפי שתיארת. בנוגע לדרישות הקבלה: בישראל שיקלול של בגרות ופסיכומטרי, עלייך ליצור קשר עם האוניברסיטאות ולברר מהו סף המעבר (מתעדכן משנה לשנה) לימודי רפואה בחו"ל: יש צורך בבגרות מלאה ובמעבר של מבחן כניסה. לפרטים נוספים את מוזמנת ליצור עימי קשר moshe@medicaldoctor.co.il
סגור