פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אליה | 11:01  03/03/09
אני מתכננת ללמוד רפואה ברומניה.... רציתי לדעת על כל הליך ההרשמה? העלויות? והאם יש צורך במכינה לפני תחילת הלימודים? אשמח לקבל תשובות מאנשים שגם מתכננים ללמוד או שכבר לומדים ברומניה?
שלום הליך ההרשמה הוא הצגת בגרות מלאה ומעבר של מבחן כניסה (לחלק מהאוניברסיטאות) על מנת לעבור את מבחן הכניסה יש צורך במכינה. בנוגע לתלמידים, אשמח להפנות אותך לתלמידינו הלומדים שם ותוכלי לקבל חוות דעת בלתי אמצעית. בנוגע לעלויות. שכר הלימוד והמחיה יחדיו מגיעים לכעשרת אלפים יורו.
מורן | 12:55  09/09/09
אני סטודנטית ברומניה, וברצוני לתקן את התשובה כקיבלת. נכון להיום (והדבר לא מתוכנן להתנות בעתיד), הקבלה ללימודי רפואה ברומניה מותנית בהצגת תעודת בגרות ישראלית, ובמבחן שפה באנגלית (או ברומנית, תלוי לאיזה מסלול את הולכת). אין שוב מבחנים על מקצועות ספציפיים!!! אני אומרת לך זאת ומדגישה, כי אין שום דרישה ללכת למכינה קודם! האתר הזה הוא פרסומי, ומר משה עומד מאחורי מכינה ולכן ברצונו לקדם אותה - אבל האמת חייבת להאמר. אם תחליטי שאת רוצה לחזק את מקצועות הבסיס שלך, ברצונך החופשי - ברור שמכינה שכזו תתרום לך ותרענן את החומר. אבל אין כל דרישה שכזו. בהצלחה!!
סגור