פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
מורן | 17:22  11/12/13
שלום. השאלה שלי היא קצת כללית ולא מאוד ממוקדת אבל הייתי רוצה לדעת מניסיונכם האישי האם הציון שלי יספיק ללימודים. הציון הרב תחומי הוא 616. הלך גרוע במבחן אבל זה הרבה תירוצים... בכל מקרה אני יודע שזה מעבר למינימלי ללימודים ואני יודע שזה משוקלל עם התואר הראשון אבל מניסיונכם, האם ציון כזה בתוספת ציון תואר של נגיד 90 יכול להספיק. שוב אני יודע שזה כללי אבל אני רוצה לדעת אם יש לי למה לשפר או שזה לא ממש חשוב ושמה שבאמת שחשוב זה הציון של התואר. תודה. נ.ב: יש פטור באנגלית.
שלום מורן. הקבלה ללימודי ווטרינריה בביה"ס לרפואה ווטרינרית של האונ' העברית (היחידי בארץ), מתבססת על ציוני התואר הראשון במדעי החיים/ מדעיי החקלאות. ברוב השנים, הציון הנמוך ביותר אשר מתקבל ללימודים הוא ממוצע 90. בנוסף לממוצע בתואר הראשון יש קבל ציון 600 ומעלה בבחינה הפסיכומטרית. ציון הפסיכומטרי לא נכנס לשקלול. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר ביה"ס http://ksvm.agri.huji.ac.il/admission.php בהצלחה
סגור