פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
שלומי | 17:47  26/12/12
רציתי לדעת מה תנאי הקבלה באיטליה. האם אני צריך פסיכומטרי? איפה הכי כדי ללמוד איטלקית? בארץ או בחו"ל (אבא שלי למד בישראל) איפה כדי לי לעשות מכינה בביולוגיה,כימיה ופיזיקה? (חשוב לי שהמקום יהיה עם קצת תלמידים בכיתה בגלל שיש לי הפרעות קשב וריכוז) והאם בכל האוניברסיטאות מבקשים ידע קודם בפיזיקה?
שלום שלומי, תנאי הקבלה לפקולטה לוטרינריה באיטליה הם: תעודת בגרות מלאה (לא משנה ממוצע ציונים) ציון פסיכומטרי (לא משנה הציון). מבחני הכניסה: בשפה איטלקית , מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, ידע כללי. בנוסף קיימת מכינה בארץ ללימודים באוניברסיטאות באיטליה בכיתות קטנות עד 20 תלמידים בכיתה מקסימום. המשך יום טוב. דותן.
תודה לך דותן, רציתי לדעת מהי רמת הידע שאני צריך במטמטיקה? ואיפה הייתה ממליץ לעשות את המכינה?, אני כרגע עובד ובנתיים האיתי רוצה להתחיל לימודי איטלקית, איפה היית ממליץ לי לילמוד?
שלום שלומי, כל המקצועות הנדרשים למבחן הכניסה הם ברמה של 4 יחידות לימוד. קח בחשבון שהמבחן בנוי בעצם לתלמידי י"ב איטלקים ולכן קשה לתחום את עניין 4 יחידות הלימוד ע"פ התוכנית הישראלית. לצורך כך נדרש גוף שיודע בדיוק מה מבקשים במבחני הכניסה ולא סתם הכנה רגילה. אין ספק שכדאי להתחיל ללמוד משהו מתוך כל הנדרש, זה יקל עלייך בהמשך גם מבחינה אקדמית וגם מבחינה כלכלית. אתה מוזמן לפנות אלי במייל ואתן לך פרטים נוספים על המכינה הקדם אקדמית שאנו מציעים בקמפוס לימודים. יותר מכל מוסד אחר בעולם כולל מוסדות איטלקיים. (הייעוץ הוא ללא תשלום) בבקשה. דותן.
סגור