פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
מעין בר-און | 00:10  11/05/10
שלום רב, אני מסיימת השנה את לימודי התואר הראשון במדעי החיים, באוניברסיטת בן גוריון וברצוני להמשיך ללימודי המשך ברפואה וטרינרית. רבים וטובים באים ואומרים לי לאחרונה שישנה מצוקת תעסוקה חמורה בתחום זה בארץ ואשמח אם תוכלו לחוות דעתכם בעניין. אני יודעת שלא בוחרים/שוללים מקצוע בשל מצוקת תעסוקה כי זה קיים בכל התחומים, אך בתור בוגרת מדעי החיים, שרואה ביומיום חברים שלי פונים לתחומים אחרים בגלל שאין עבודה בתחום,ברצוני לדעת לקראת מה אני הולכת. האם רבים הם הוטרינרים הישראלים שפונים לעבוד בחו"ל בשל מצוקה בארץ? בנוסף, במידה ואינני רוצה להיות עצמאית, מהן אפשרויות התעסוקה שעומדות בפניי בארץ? אני רוצה לעבוד במוסד, כמו בית חולים וטרינרי או מרפאה גדולה, אך הם מעטים בארץ.. האם באמת הרבה וטרינרים לא מוצאים את עצמם בעבודה לטעמם בארץ? הרבה תודה מעין
שלום מעיין אכן, קיים בארץ עודף של רופאים ווטרינריים. לא כל הבוגרים עובדים בעבודה קלינית.חלק ממשיך למחקר ,הוראה,עבודה בחברות ביוטכנוךלוגיות וחלק אף עובר הסבה מקצועית. ניתן לעבוד כשכירה במרפאות ווטרינירות בחקלאית(חיות משק) רשויות ועוד.
סגור