פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
א | 17:19  14/03/10
שלום אריק אני מתעניין זמן רב בלימודי וטרינריה. בדקתי מספר אופציות. ברנו איטליה התוכנית של תל חי מכל אלה האופציה המועדפת עליי היא ברנו. הבעיה שלי מתחילה ומסתיימת בכסף... לצערי אין ברשותי את הסכומים האלה ולא להוריי בכדי לממן את הלימודים. רציתי לדעת אם יש מלגות או הנחות כלשהן ללימודים? יש איזה שהן הלוואות ארוכות טווח? תודה
מ | 16:14  18/03/10
נראה לי שכדאי לך לבדוק את האופצייה בתל חי, אני למדתי שם ועכשיו אני שנה שלישית בפקולטה לוטרינריה בקלוז' רומניה. שכ"ל כאן יחסית סביר. לא חיבים לקחת הלוואות וכו... הפקולטה טובה ומוכרת באיחוד.
דורון | 23:07  22/03/10
מבירורים שערכתי,התוכנית בתל חי אינה מוכרת ע"י המועצה הישראלית להשכלה גבוהה. לכן זו גם הסיבה שבית הספר לוטרינריה בארץ לא מכיר בתוכנית. אם משאת נפשכם היא ללמוד ברומניה ובנותיה/דומותיה אז תל חי או לא-זה כבר לא באמת משנה...
מ | 01:12  28/03/10
למה אתה מתנשא מי אתה? בדרך רק אנשים חסרי ידע ובורים מדברים כך. בדרך כלל אני לא מתייחס אל טיפוסים כמוך אבל הפעם אחרוג: רק לידעתך הרבה וטרינרים מצויינים למדו ברומניה ועובדים בכול רחבי העולם. בפקולטה שלי לומדים סטודנטים מכול אירופה(צרפת,איטליה,פורטוגל,יוון) וגם מארה"ב וקנדה. כמו כן לומדים ברומניה מעל ל200 סטודנטים ישראלים לרפואה ורפואת שיניים. רק שתדע שהתוכנית של תוכנית בתל-חי מוכרת גם בפולין. זו תוכנית חדשה שקיימת רק 3 שנים ברור שיש מקומות שלא מכירים בה אבל זה רק עיניין של זמן וכמובן של כסף למה לתת לסטודנט להיכנס שנה 3 אם אפשר שנה 1. עוד כמה שנים אתה עוד תאכל את הכובע. דרך אגב מה זה דומותיה? למה מה זה ישראל? במה אנחנו יותר טובים?
רונן | 12:23  02/04/10
שלום מ. קראתי את התגובה למיידע שנתת לגבי הלימודים בתל חי ותגובתך הנזעמת . אני לא מכיר את התוכנית בתל חי אך יש לי השגות לגבי התשבחות אשר את/ה מחלק ביד נדיבה ללימודים ברומניה. מבירורים (נרחבים למדי) שאני עורך לקראת לימודי וטרינריה בחו"ל, לא התרשמתי עד כה מנתונים מחמיאים במיוחד להשכלה הגבוהה הרומנית. אולי זו דעה קדומה ולא הוגנת, אשר מקורה בשנות השלטון הקומויסטי אך לא נראה לי שרומניה הדביקה שנים של פיגור והיא נמצאת כעת "בחזית המדע". אם יש לך מקורות מיידע אשר יוכלו לחזק את טענתך,אשמח אם תשתף בהם את כולנו.
מ | 23:01  22/04/10
שלום לך רונן, אם אתה מתכוון ללמוד בחו"ל תברר כמה דברים: כמה כסף יש לך?- הכי טוב ללמוד בבארה"ב או קנדה אך לא לרבים יש 25 אלף דולר שכ"ל כמה כסף שווה לך להשקיע? אפשר לשלם 10 אלף יורו בהונגריה אך מה יצא לך מזה תקבל יותר כסף בארץ? יעריכו אותך יותר? אני חושב שכול מזרח אירופה זה פחות או יותר אותו דבר. הנתונים לגבי ההשכלה הרומנית: אין לי מושג מאיפה קיבלת אותם, הרוב זה שמועות ושקרים שאנשים בעלי אינטרסים מפיצים. אין לי שום כוונה להגן על רומניה, יש כאן הרבה דברים לא טובים כמו שבישראל יש דברים לא טובים. ובשורה התחתונה: רומניה העניקה לי הזדמנות להגשים את חלומי ללמוד וטרינריה וגם במחיר שפוי ברמה סבירה באנגלית, מה שהמדינה שלי ישראל, לא אפשרה לי. אם אתה מתעניין ההצעה היחידה שלי לך: בוא לראות במו עניך את הפקולטה בקלוז' ותחליט בעצמך, אני מוכן לארח אותך.
איציק | 12:06  11/09/11
אפשר ללמוד הכל כאן http://www.formula-gate.com/subjects/health/health.aspx
סגור