פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
דנה | 10:25  28/02/10
שלום, חשבתי ללמוד במכללת תל חי לימודי פרה וטרינריה, השאלה היא אם זה וודאי שאני אוכל להתקבל אחר"כ למוסדות בחו"ל עם התעודה שאני אקבל מהמכללה? האם הם מספיק רציניים, או שרק משחקים שם?
במכללת תל חי קיימים לימודי פרה וטרינריה.לימודים אלו אינם לימודים לתואר ואינם מוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). עפ"י דרישות האיחוד האירופי,אונ' יכולות להכיר בלימודים קודמים של מועמדים רק במידה ואלו מוכרים ע"י המלג במדינתם. חלק מבתי הספר לוטרינריה באירופה מכירים בלימודי הפרה וט' בתל חי למרות מגבלה זו וחלק מכבדים ומקיימים את קביעת האיחוד האירופי. לא מן הנמנע שסטטוס הלימודים בארץ ישתנה ולימודים אלו יקבלו בעתיד את אישור המל"ג ,כמו שלא מן הנמנע שהאיחוד ישים את כובד משקלו וידרוש מבתי הספר השונים לפעול על פי התקנות .
מ | 16:21  18/03/10
ברור שהלימודים בתל חי לא מוכרים ע"י המל"ג כי הם חלק מהמכללה הטכנולוגית(הנדסאים) אבל אין שום בעיה בכך וזה אפילו טוב מאוד, כי אף אחד שמעוניין ללמוד וטרינריה לא רוצה ללמוד לתואר ראשון בביולוגיה, כימיה וכו.. לכן כמה שיותר מהר להיכנס ללימודי הוטרינריה יותר טוב. יש פקולטות שמכירות בתוכנית ויש שלא זה בעיקר שיקול כלכלי עדיף לפקולטה לקבל סטודנט לשנה ראשונה מאשר לשנה שלישית. לא כדאי להבהל מההפחדות שמעתי כבר הרבה כאלה מאנשים בעלי אינטרסים. צריך פשוט לבדוק
סגור