פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
רותי | 09:07  26/07/09
שלום! אני עומדת לפני גיוסי לצה``ל (מתגייסת באפריל), ואני שוקלת להתחיל תוך כדי הצבא ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ביוטכנולוגיה כדי להמשיך משם לוטרינריה בפקולחטה לחקלאות ברחובות. לפני שאני עושה את הצעד החשוב הזה ומתחילה ללמוד רציתי לשאול כמה שאלות. דבר ראשון: כמה קורסים יהיה מומלץ לי לקחת בזמן הצבא כדי לקבל בהם ציונים גבוהים באמת? שאלה שנייה היא מה הסיכויים שלי באמת להתקבל ללימודי וטרינריה בארץ? לא קיים בי רצון לעבור לחו``ל לצורך לימודים כי אני מאוד קשורה לישראל ואני לא יכולה לעזוב כאן. ככה שאם אין סיכוי אני מעדיפה לוותר מאשר לעבור ללמוד בחו``ל. שאלה שלישית, אני יודעת שזה עשוי להישמע שטחי. אבל וטרינריה זה מקצוע שאהבתי ורציתי ללמוד כל חיי, ועכשיו כשאני צריכה באמת להחליט אם זה המקצוע שאני אעסוק בו כל החיים, מטרידה אותי השאלה של התגמול. כלומר, האם יש ביקוש לוטרינרים בארץ? זה מטריד אותי מאוד מכיוון שאני יודעת שיש רופאים רבים ובוגרי משפטים וכו` שלמדו כל כך הרבה שנים והשקיעו ובסופו של דבר מצאו את עצמם בלי עבודה. אני מעדיפה לעסוק בעתיד במקצוע שאני פחות יאהב אבל יאפשר לי להתקיים בכבוד. תודה מראש.
שלום רותי. מקצוע הוטרינריה הוא מקצוע שניתן לומר עליו הרבה דברים פרט לכך שמתעשרים ממנו... לא מעט וטרינרים עברו הסבה מקצועית במהלך השנים מסיבות שונות, כאשר ההשתכרות היא אחת מהסיבות. עם כל זאת,ניתן להשתכר מעבודה במקצוע הוטרינריה . לגבי בכמה קורסים כדאי לך ללמוד במהלך השירות הצבאי-ראשית,המתיני לגיוס לצה"ל ולאחר שתשרתי תקופת מה,תדעי כמה זמן (ואם בכלל) יוותר לך ללימודים. כעקרון,כדאי "לאכול" את הלימודים במנות קטנות ע"מ להגדיל את הסיכוי לקבל ציונים גבוהים. בהצלחה ושירות נעים. אריק
סגור