פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
הדר | 16:45  05/04/09
אני רוצה להתחיל שנה הבאה לימודי וטרינריה באירופה. ביררתי על מספר אוניברסיטאות: בהולנד (האם באמת צריך הולנדית?!)ת הונגריה וסלובקיה. איפה כדאי ללמוד? יש לי אזרחות אירופאית כך שאין לי בעייה עם הויזה. חשוב לי שהלימודים יתקיימו באנגלית. באיזו אוניברסיטנ מתמקצעים על חיות בר או סוסים? מחכה לתשובה.
לבוגרי תואר ראשון בביולוגיה וכו... מתארגנת קבוצה של 10 ישראלים ללימודים ביאש ברומניה בשפה האנגלית נכנסים לשנה ה 3. לשלוח מייל לעוד פרטים.
דני | 22:21  15/04/09
למתארגנים שלום. האם תוכלו לפרט לגבי הלימודים ביאש: מה רמת הלימודים, האם יש לאוניברסיטה מוניטין או דירוג בעולם או האם היא מוכרת על ידי האיחוד האירופי?
מתן | 19:33  16/04/09
שלום דני, האוניברסיטה מוכרת בכול אירופה ובעיקר בארץ. אשמח לתת לך עוד פרטים במייל
שלום הדר, יש לך כאן כתבה בנושא בחירת אוניברסיטה לוטרינריה. באוניברסיטת ברנו ניתן להתמקצע בחיות בר ובסוסים. תמלא בבקשה פרטים אישיים ואחזור אלייך http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=26&facId=12&degId=3&instId=95
עינת ר | 13:42  10/11/09
פשוט האמת היא שמאוד חשוב לי לדעת אם ניתן לשלב גם עבודה בחו"ל עם כל הלימודים הללו. אני פשוט מחזיקה את עצמי עם עצמי בלבד,אין לי שום עזרה נוספת משום כיוון והשאלה שלי היא האם יש מצב בכלל לכלכל את עצמי במהלך כל שנות הלימודים מכיוון שזה משהו שאני חייבת לעשותו פשוט . והשאלה היא משתי הבחינות- לימודית וחוקית.
סגור