פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
ירון | 12:49  29/03/09
האם מישהו יכול להמליץ לי על הלימודים באוניברסיטאות ב: הונגריה סלובקיה צ'כיה אוסטרליה. מלבד עלות ותנאי קבלה, האם יש עדיפות לרמת לימודים? הכרת התואר בארץ ובעולם? אודה לכל מידע בנושא, אני קצת בלחץ זמנים של קבלת החלטות.. תודה מראש
קובי | 20:56  30/03/09
היי ירון אני יכול לתת לך המלצות לגבי לימודים בוורשה וסלובקיה. מרבית הישראלים לומדים היום בסלובקיה ובשנתיים האחרונות ישנה נטייה למעבר לפולין בגלל התוכנית האיכותית והמקוצרת. בפולין יש גם מלגות. אם תרצה לדבר עם חבר'ה שלומדים שם תכתוב לי ואני אקשר אותך: kobimono@zahav.net.il
דורון | 22:28  15/04/09
מהיכן יש לך את המיידע לגבי סלובקיה ופולין?האם אתה קשור מבחינה עסקית לחברה שמוכרת בארץ את הלימודים בארצות הללו ואם כן ,מדוע אתה לא מציין זאת בהודעה שלך?
אריק אלחלל | 01:46  31/03/09
שלום ירון. הפקולטה לוטרינריה בבודפשט מיוצגת בארץ ע"י רוני פריד- קישור באתר זה . הפקולטה לוטרינריה מיוצגת על ידי ופרטים נוספים תוכל לקבל בwww.vetstudy.com באתר זה ב"סטודנט בעיר זרה" תמצא ב"נבחרת של ברנו" כתובות מייל של סטודנטים לוטרינריה ולרפואה. אשמח לענות על שאלות נוספות במייל arikdvm@netvision.net.il פרטים על האונ' לוטרינריה בסלובקיה ניתן לקבל ,כפי שכבר מופיע בתשובה לשאלתך,ע"י קובי, נציג הסוכנות המייצגת את האונ' בארץ בתשובה לשאלתך. בהצלחה.
סגור